czwartek, 15 listopada 2018 r.  Imieniny: Amielii, Idalii, Leopolda
Influencer marketing – czy to działa? Kiedy warto współpracować z influencerem

Dodano: 09.11.2018 11:03 | 15 odsłon | 0 komentarzy

Sposobów na promowanie firmy w marketingu internetowym można wymieniać wiele. Wybór tych najbardziej skutecznych może się okazać nie lada wyzwaniem, zwłaszcza w obliczu coraz bardziej wymagających użytkowników. Nachalne reklamy czy niedopasowane do odbiorców treści będą tylko irytować, a nasza inwestycja przepadnie. Dobrym rozwiązaniem wydaje się zatem influencer marketing, który wykorzystuje zaufane osoby w danej społeczności do promowania marek, usług czy produktów.

Więcej w serwisie di.com.pl »



Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama

Copyright © 2008 - 2018 njus.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone